miercuri, 17 iulie 2013

Jurnal #1

Bună fetelor!!

Încep prin a vă spune că ieri am fost să mă înscriu la facultate, sper din suflet să intru unde îmi doresc. 

Ieri am reușit să-mi scrântesc și piciorul. Tot timpul sunt aiurită și nu mă uit pe unde merg, prin urmare nici ieri nu am văzut o ultimă treaptă. Acum trebuie doar să îndur puțină durere.

Tot ieri (toate lucrurile mi s-au întâmplat ieri) am primit primul cadou de ziua mea (care o să fie mâine) de la prietenul meu (el trebuie să fie primul tot timpul) , nu o să vă spun ce am primit pentru că o să fac o altă postare cu cadouri primite.


Voi ce ați făcut zilele acestea?

3 comentarii:

  1. Iti tin pumnii sa intri la facultatea dorita!:) Si la multi ani in avans!:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Au, dureros. Îmi pare rău pentru tine, ştii? în legătură cu scrâncitul piciorului, dar totodată îţi urez succes cu facultatea!

    RăspundețiȘtergere