miercuri, 31 iulie 2013

B-day gifts

Hello girls!!!

În ultima perioadă nu am avut cheful și timpul necesar să scriu ceva, încerc să îmi iau revanșa.
Vreau să vă arăt ce am primit de ziua mea și în altă ordine de idei să vă spun că am intrat la informatică aplicată, exact unde mi-am dorit.

Și să începem cu pozele...



Pe fundalul acestei poze este o rochiță de vară. 




Produsele cosmetice le-am încercat și o să fac și câte un review, iar ojele o să le prezint în următoarele postări.

Mi-au plăcut la nebunie toate cadourile și le mulțumesc tuturor că au fost alături de mine.

P.S. Am mai primit o pereche de săndăluțe, dar am uitat să le fac poză.

Vă pup!!!




4 comentarii:

  1. Iai,si tu ai prmit orhidee?:D Asa-i ca-s minunate?:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Bună Maria! Doresc să te felicit pentru că ai intrat acolo unde ţi-ai dorit, şi să îţi urez şi eu la mulţi ani (chiar dacă a fost deja ziua ta). Am făcut un mic tag şi am spus că poate ţi-ai dori să participi şi tu. Linkul este următorul: http://onlyoneaveragejoe.blogspot.ro/2013/08/tag-liebster-blog-award.html
    Dacă doreşti, poţi răspunde sau nu la întrebări, fără nici o supărare. Este o simplă invitaţie la distracţie. :)
    De asemenea aş dori să îmi laşi un link la ceea ce ai scris, şi dacă ţi-a plăcut ceva din ceea ce am scris eu la tag. Mult succes!

    RăspundețiȘtergere