joi, 11 iulie 2013

Concurs GLAMFIT

Hello girls!!!

De ceva timp îi citesc blogul Claudiei, căreia îi admir rețetele și determinarea pe care a avut-o și încă o mai are. Ca să slăbești atâtea kilograme ai nevoie de multă determinare și încredere în tine. 
Zilele trecute ne-a anunțat pe blog că are o surpriză pentru noi, cititoarele, și anume înființarea Glamfit-ului, prin care ea împreuna cu o prietenă face meniuri personalizate persoanelor interesate.
Sinceră să fiu, după ce am văzut postarea despre Glamfit i-am scris Claudiei și ea mi-a dat mai multe detalii, deoarece sunt și eu foarte interesată. De ceva timp mă chinui să țin o dietă, vreau să slăbesc vreo 5 kilograme, dar niciodată nu am reușit să o duc până la capăt. Și cred că cu ajutorul meniului personalizat pot reuși acest lucru, în sfârșit.
Cred că determinarea, voința și încrederea pe care o are Claudia în ea o să mi-o transmită și mie, și doar în felul acesta pot avea și eu rezultatele dorite.
Din toate aceste motive îmi doresc un meniu personalizat și consultanța Claudiei!
P.S. 1. Aici puteți afla mai multe detalii despre tot programul.
P.S. 2. Sper din suflet să mă aflu printre câștigătoare! (:


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu