sâmbătă, 20 aprilie 2013

Rețetă gustoasă

Bună!
M-am gândit să vă prezint o rețetă pe care am făcut-o astăzi impreună cu mama mea. Cum suntem în post am hotărât să facem o tăvălită de post.
Pentru blat aveți nevoie de: -350 g zahăr
                                         -8 linguri miere
                                         -250 ml apă
                                         -175 ml ulei
                                         -2 lingurițe amoniac stins în oțet
                                         -700 g făină
                                         -o fiolă esență de vanilie
Se amestecă toate ingredientele pt blat. Se obține un aluat moale precum o smântână groasă. Se toarnă aluatul în tavă pt circa 15 minute. Se lasă la răcit în tavă.
Cam asa arată blatul după ce a fost tăiat.

Pentru glazură aveți nevoie de: -300 g zahar
                                               -300 ml apă
                                               -5-6 linguri cacao
                                               -250 g margarina
                                               -o fiolă esență de rom(eu nu am băgat)
                                               -300 g nucă de cocos
Apa, zahărul, cacaua si margarina se fierb până se face un sirop. Se lasă puțin să se răcească, apoi se adaugă esența de rom.
Blatul tăiat cubulețe se dă prin glazură și după aceea prin cocos.
Așa arată produsul final. 
Vă invit să faceți și voi!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu