joi, 25 aprilie 2013

Wishlist

Bună!
De vreo câteva zile mă gândesc să postez un wishlist, mi se pare interesant, chiar dacă nu mi-am pus niciodată pe hârtie ceea ce mi-aș dori.
Încep prin a spune că ador să-mi fac unghiile și îmi place foarte mult să am multeee oje. 
 De ceva timp urmăresc prin magazine bluzițe din astea, dar nu știu cum se face că niciodată nu-mi cumpăr.
 Până acum părul meu era deteriorat și nu dorea să crească, dar de ceva timp părul meu a revenit la viață, prin urmare îmi doresc un burețel să-mi fac și coculeț.
 De mult timp am o slăbiciune pentru ceasuri, mai am un ceas Guess, tot cu brățară, dar nu strică unul în plus.

 Îmi plac gențile astea înalte, dar am găsit tot scumpe și nu mă încumet să dau mulți bani pe ea. Dacă ați văzut pe undeva mai ieftine, spuneți-mi.
 Urmăresc serialul Pretty Little Liars și pot spune că îl ador, dar îmi  doresc foarte mult să citesc și cărțile.
Mai era un portofel, dar nu am găsit o imagine cu el. :)
Voi aveți lucruri pe care le adorați, dar din anumite motive nu le-ați cumpărat?

2 comentarii: