vineri, 16 august 2013

Jurnal #2

Bună dragilor!!!


Zilele acestea nu prea am avut chef de nimic. Stau toată ziua și mă plictisesc sau mă uit la seriale (o să urmeze o postare cu serialele pe care le urmăresc). 

De vreo 2 zile ma chinui să scriu o postare, un haul, dar nu știu din ce cauză pozele nu mi se încarcă cum trebuie, poate mă puteți ajuta. Când o să reușesc îi dau drumul postării.

Duminică o să ajung în sfârșit pe plajă, după cât am așteptat acest lucru era cazul să se întâmple. (: De abia aștept să lenevesc toată ziua la soare, după cum știți nu-mi place să înot.

Sper să reușesc să mai postez ceva până plec, dacă nu, vineri când mă întorc.

Distracție plăcută în acest weekend!!!


2 comentarii:

  1. Distractie si tie si odihna placuta!:) Uneori mai avem nevoie si de zile din astea cand nu facem nimic:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! :* Sper din suflet sa nu mai fi zile din astea! :))

      Ștergere