miercuri, 5 iunie 2013

Ce am încercat în ultima perioadă

Bună!!!

Zilele trecute am dat din întâmplare peste niște mostre de la Vichy pe care le-am găsit într-un număr trecut din Marie Claire. În momentul în care am cumpărat revista am pus mostrele bine, dar le-am pus așa de bine încât uitasem de ele. Mostrele sunt drăguț împachetate într-un pliant la sfârșitul căreia este un ghid pentru folosirea corectă a fondului de ten.

Vichy Normaderm l-am încercat și pielea mea a fost încântată de el.

Aerateint pure fluid SPF 20 l-am încercat ieri. Acesta a fost puțin deschis față de culoarea feței mele și nu l-am folosit împreună cu o cremă, de aceea pe frunte mi s-a adunat și s-a făcut urât. Poate dacă îl foloseam cum trebuia ieșea ceva drăguț.



Pe celelalte nu le-am încercat încă, o să vă povestesc pe parcurs despre ele.

La sfârșitul pliantului cu mostrele este un ghid pentru utilizarea corectă a fondului de ten. Este foarte ajutător.

În altă ordine de idei, acum vreo săptămână am încercat o mască făcută în casă pentru curățarea porilor și a punctelor negre. Am ales mască făcută din lapte și gelatină. ( Se pune o linguriță de gelatină și puțin lapte, atât cât să nu curgă. După care se bagă 10 secunde la cuptorul cu microunde și se întinde pe față. Se lasă între 10-15 min să acționeze.) Mi s-a părut o mască bună, mi-a curățat porii,dar nu toate punctele negre. Poate știți voi o altă mască mult mai bună. Aș fi bucuroasă să aflu alte rețete.

Ce părere aveți de măștile făcute în casă? Ați folosit asemenea măști?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu