miercuri, 8 mai 2013

Review: Nivea Refreshing Cleansing Mousse

Bună fetelor!

Știu că nu m-am ținut de promisiune (trebuia să postez ieri ceva), dar trebuia să termin atestatul la info și am încercat să mă concentrez asupra lui.
Astăzi vreau să vă povestesc despre spuma de curățare de la Nivea pe care am achiziționat-o din DM la prețul de 13 lei (cred), și de care am aflat din postările lui Kitty
Imediat după ce am cumpărat această spuma a fost ziua mamei mele și printr-o coincidență a primit o altă spumă de curățare, a fost o coincidență foarte plăcută.
Și... încep prin a vă spune ca îmi place aceasta spumă. Curăță foarte bine fața și este mai lumina. Singurul lucru care nu îmi place la ea este ca lasă pielea foarte uscată după folosire, dar cu ajutorul unei creme rezolvăm totul.
 Așa arată sticla. (are 150 ml)
Cum se aplică. (am încercat să fac poză și la ingrediente, dar nu am reușit)
Și așa arată spuma.

Ați folosit această spumă? Cum vi s-a părut?



2 comentarii:

  1. Eu o am pe cea in recipient roz, pentru piele sensibila,si nu imi usuca deloc tenul.A mea e pe terminate,o sa ii fac si eu review in curand. :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Am vrut de mult sa imi iau si eu aceasta spuma de curatat dar ceva ma oprea mereu. Dupa ce voi termina gelul de la Avene o voi cumpara si eu! :*

    RăspundețiȘtergere